Autor Wątek: Równina  (Przeczytany 646 razy)

Astrix

  • Zwiadowca Plemienia Księżyca
  • Mało aktywny użytkownik
  • *********
  • Wiadomości: 244
  • Reputacja +0/-0
  • Koniec żartów, zaczynają się schody
    • Zobacz profil
  • Monety: 304
Odp: Równina
« Odpowiedź #120 dnia: Wrzesień 07, 2014, 18:13:28 »
Padłam na ziemię, a pazury mantykory ze świstem przeleciały nad moją głową. Szybko wstałam i ponowiłam próbę odgryzienia ogona. Jednak zanim skoczyłam chwyciłam w zęby saksę z zamiarem zamienienia się w locie w człowieka, rzucenia nożem w pierś mantukory, przemianą w wilka i odgryzienia ogona stwora. Jednak gdyby zawsze wszystko szło tak jak zaplanowałam... Wypadłam z rytmu i za późno, a w rezultacie za lekko rzuciłam nożem. Ale reszta poszła w miarę sprawnie. Przytłoczyła mnie jedynie siła i wytrzymałość przeciwnika.
Człowiek:
Siła 3
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 2 +5
Zręczność: 2
Inteligencja: 3
Siła Woli: 1
Wzrok: 2
Słuch:1
Węch:1
Suma: 25 (20+5)

Wilk:
Siła 7
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 3 +5
Zręczność: 8
Inteligencja: 6
Siła Woli: 4
Wzrok: 4
Słuch: 4
Węch: 3
Suma: 50 (45+5)
Moce:
1. Żywioł powietrza
4. Teleportacja.

Evora

  • Gość
Odp: Równina
« Odpowiedź #121 dnia: Wrzesień 07, 2014, 21:02:19 »
Wyzionęła ducha.
------
 Trochę się pogubiłam ale oj tam. Jak coś to edytuję.

Astrix

  • Zwiadowca Plemienia Księżyca
  • Mało aktywny użytkownik
  • *********
  • Wiadomości: 244
  • Reputacja +0/-0
  • Koniec żartów, zaczynają się schody
    • Zobacz profil
  • Monety: 304
Odp: Równina
« Odpowiedź #122 dnia: Wrzesień 08, 2014, 18:59:26 »
Mimo kilku błędów mantykora całkiem zdezorientowana nie uskoczyła przed ciosem. Niezbyt inteligentne stworzenie... Chwilę odpoczęłam, gdyż każda przemiana bolała tak jak pierwsza, ale w sumie był to drobiazg, bo to one uratowały mi życie. Po kilku minutach wzięłam się za odcięcie głowy potwora. Jednak po kilku nieudanych próbach zarzuciłam sobie jej ciało na plecy zamieniłam się w wilka i popędziłam do gniazda feniksa.
Człowiek:
Siła 3
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 2 +5
Zręczność: 2
Inteligencja: 3
Siła Woli: 1
Wzrok: 2
Słuch:1
Węch:1
Suma: 25 (20+5)

Wilk:
Siła 7
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 3 +5
Zręczność: 8
Inteligencja: 6
Siła Woli: 4
Wzrok: 4
Słuch: 4
Węch: 3
Suma: 50 (45+5)
Moce:
1. Żywioł powietrza
4. Teleportacja.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
watahyzywiolow klasa1e simtractor chopin airpol