Nedrith...

Ogólne => Tablica Ogłoszeń => Wątek zaczęty przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 08:00:15

Tytuł: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 08:00:15
 Kto chce mieć stoisko, nich poda z czym i ceny.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 11:45:19
Ja mogę mieć z jakimś czymś. Typu pazury, zioła lecznicze i trujące, jakieś skóry, rogi, może jakieś cenniejsze przedmioty. Ceny nie wiem. Nie wiem do czego te rzeczy mogą być przydatne. 
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 18:38:10
 Pytam się o jeden typ rzeczy. Jak coś to zrobię listę.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 19:23:22
Zrób bo nie wiem co masz na myśli mówiąc jeden typ.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 19:37:12
 Można mieć stragan z:
-meblami
-garnkami
-ubraniami
-biżuterią
-itp.

 O tym kto będzie miał stragan z eliksirami i przedmiotami magicznymi zadecyduję ja.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Lilith w Lipiec 27, 2014, 20:08:35
Matko ;-; chciałam mieć właśnie z eliksirami i przedmiotami ozdobnymi itp. ale skoro nie można no to nic nie zrobię ;-;
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 20:19:47
Może z ziołami innymi roślinami. No szkoda że nie można z eliksirami.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Lilith w Lipiec 27, 2014, 20:23:47
Narobiłam się wcześniej przy spisie. Mogę nawet wysłać. Jeżeli nie można eliksirów to trudno. Tutaj proszę macie mój cennik, nad którym się napracowałam.

Stoisko Lilith

Eliksiry

Krew Smoka - 10 srebrnych monet
Wilk jak i wilczyca po zażyciu substancji szybciej biegają. Działa to na około dwie godziny.

Eliksir Wodny - 15 srebrnych monet
Pozwala wilkowi oddychać pod wodą przez około 3 godziny, lecz gdy wilk/wilczyca wyjdzie z wody wtedy kiedy eliksir będzie jeszcze działać, wtedy już nie będzie oddychać pod wodą.

Eliksir Zapomnienia - 20 srebrnych monet
Wilk napiwszy się tego eliksiru zapomina wszystko co się stało przez ostatnie trzy dni. Nie dłużej.

Eliksir Przemiany - 30 srebrnych monet
Młody człowiek, który spożyje ten eliksir szybciej przemieni się w wilka.

Odczyniacz - 20 srebrnych monet
Basior bądź wadera, która napije się tej cieczy odwoła wszystkie eliksiry, które się napił/a.

Eliksir trujący - 15 srebrnych monet
Wilk na którego się wyleje ten eliksir będzie sparaliżowany przez dwie godziny, jeżeli wypije - przez cztery godziny.

Eliksir leczniczy - 20 srebrnych monet
Istota, która wypije ten eliksir wyleczy się z choroby, która go męczyła. Również leczy z chorób genetycznych.

Przedmioty

Czaszka - 2 srebrne monety
Przedmiot ozdobny. Rodzaje czaszek; ludzka, wilcza, końska, lwia, kocia, smocza, węża, gryfa.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Pióro Białego Feniksa - 10 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny ale również niektórzy uważają, że przynosi szczęście. Idealny przedmiot do pisania.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Nietypowy

Ząb Bazyliszka - 20 srebrnych monet
Przedmiot trujący.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Nietypowy

Łańcuch Fenrira - 20 srebrnych monet
Osoba związana łańcuchem, im bardziej się próbuje z niego wydostać tym bardziej się zawęźla.
Typ: Specjalny
Rzadkość: Niesamowity

Róg Jednorożca - 25 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Niektórzy wierzą, że pyłek zrobiony z Rogu Jednorożca przynosi szczęście.
Typ: Specjalny
Rzadkość: Nietypowy

Oko Cyklopa - 15 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Idealny prezent dla zbieraczy oczu.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Królewska Perła - 10 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Może być użyty jako prezent dla dziewczyny.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Pazur Lwiego Druida - 30 srebrnych monet
Przedmiot leczniczy. Wielokrotnie może wyleczyć zadrapania te głębsze lub te małe. Nie leczy chorób.
Typ: Specjalny
Rzadkość: Niesamowity

Atrament Kałamarnicy - 5 srebrnych monet
Atrament do pisania.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Kieł Cerbera - 20 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Kieł jak kieł.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Kopyto Centaura - 10 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Kurza Łapa - 1 srebrna moneta
Przedmiot ozdobny.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Język Węża - 2 srebrne monety
Przedmiot ozdobny.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Ogień Chimery - 30 srebrnych monet
Ogień w wielu kolorach (czarnym, białym, niebieskim, zielonym i podstawowym) w lampionie.
Typ: Specjalny
Rzadkość: Niesamowity

Skrzydła Wróżki - 5 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Przydaje się również jako dobra przekąska.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 20:26:31
A ja nadal nie wiem czy chce z skórkami i innymi częściami stworzeń czy z ziołami. To strasznie skomplikowane jak na mój przegrzany kisiel.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 20:30:29
A ja nadal nie wiem czy chce z skórkami i innymi częściami stworzeń czy z ziołami. To strasznie skomplikowane jak na mój przegrzany kisiel.
Pod kątem charakteru Twojej postaci lepsze będą skórki. Będziesz mogła zabijać itd.
Narobiłam się wcześniej przy spisie. Mogę nawet wysłać. Jeżeli nie można eliksirów to trudno. Tutaj proszę macie mój cennik, nad którym się napracowałam.

Stoisko Lilith

Eliksiry

Krew Smoka - 10 srebrnych monet
Wilk jak i wilczyca po zażyciu substancji szybciej biegają. Działa to na około dwie godziny.

Eliksir Wodny - 15 srebrnych monet
Pozwala wilkowi oddychać pod wodą przez około 3 godziny, lecz gdy wilk/wilczyca wyjdzie z wody wtedy kiedy eliksir będzie jeszcze działać, wtedy już nie będzie oddychać pod wodą.

Eliksir Zapomnienia - 20 srebrnych monet
Wilk napiwszy się tego eliksiru zapomina wszystko co się stało przez ostatnie trzy dni. Nie dłużej.

Eliksir Przemiany - 30 srebrnych monet
Młody człowiek, który spożyje ten eliksir szybciej przemieni się w wilka.

Odczyniacz - 20 srebrnych monet
Basior bądź wadera, która napije się tej cieczy odwoła wszystkie eliksiry, które się napił/a.

Eliksir trujący - 15 srebrnych monet
Wilk na którego się wyleje ten eliksir będzie sparaliżowany przez dwie godziny, jeżeli wypije - przez cztery godziny.

Eliksir leczniczy - 20 srebrnych monet
Istota, która wypije ten eliksir wyleczy się z choroby, która go męczyła. Również leczy z chorób genetycznych.

Przedmioty

Czaszka - 2 srebrne monety
Przedmiot ozdobny. Rodzaje czaszek; ludzka, wilcza, końska, lwia, kocia, smocza, węża, gryfa.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Pióro Białego Feniksa - 10 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny ale również niektórzy uważają, że przynosi szczęście. Idealny przedmiot do pisania.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Nietypowy

Ząb Bazyliszka - 20 srebrnych monet
Przedmiot trujący.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Nietypowy

Łańcuch Fenrira - 20 srebrnych monet
Osoba związana łańcuchem, im bardziej się próbuje z niego wydostać tym bardziej się zawęźla.
Typ: Specjalny
Rzadkość: Niesamowity

Róg Jednorożca - 25 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Niektórzy wierzą, że pyłek zrobiony z Rogu Jednorożca przynosi szczęście.
Typ: Specjalny
Rzadkość: Nietypowy

Oko Cyklopa - 15 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Idealny prezent dla zbieraczy oczu.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Królewska Perła - 10 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Może być użyty jako prezent dla dziewczyny.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Pazur Lwiego Druida - 30 srebrnych monet
Przedmiot leczniczy. Wielokrotnie może wyleczyć zadrapania te głębsze lub te małe. Nie leczy chorób.
Typ: Specjalny
Rzadkość: Niesamowity

Atrament Kałamarnicy - 5 srebrnych monet
Atrament do pisania.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Kieł Cerbera - 20 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Kieł jak kieł.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Kopyto Centaura - 10 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Kurza Łapa - 1 srebrna moneta
Przedmiot ozdobny.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Język Węża - 2 srebrne monety
Przedmiot ozdobny.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły

Ogień Chimery - 30 srebrnych monet
Ogień w wielu kolorach (czarnym, białym, niebieskim, zielonym i podstawowym) w lampionie.
Typ: Specjalny
Rzadkość: Niesamowity

Skrzydła Wróżki - 5 srebrnych monet
Przedmiot ozdobny. Przydaje się również jako dobra przekąska.
Typ: Zwykły
Rzadkość: Zwykły


 Łał... Jeśli chcesz to nawet mogę Ci dać oba. Nikt nie powiedział, że dwie osoby nie będą mogły mieć tego samego, więc jeśli się tyle nad tym napracowałaś.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 20:34:14
Po kątem mojej postaci można również dodać że kładła by na stragan jeszcze ciepłe i zakrwawione trupy. Ale rzeczywiście chyba dam jakieś części stworów nie widzę se watriss biegającej po lesie i zbierają kwiatki 
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 20:37:17
 Najlepiej części, bo żeby sprzedawać mięso potworków trzeba być trochę bardziej delikatnym.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 20:42:11
O widzę że nie tylko ja uznaje igrzyska śmierci za jedną najlepszych książek, mi najbardziej podobał się Kosogłos a wam która część?

Serio? Nie wiedziałam że rzeźnicy to takie delikatne istoty. Będę sprzedawać pazury, pióra, skóry , łuski, krew... tylko musze zabrać się za spis.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Lilith w Lipiec 27, 2014, 20:43:54
Ojej c:
fajnie, że będę mogła mieć taki stragan. Cieszę się c:
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 20:46:24
O widzę że nie tylko ja uznaje igrzyska śmierci za jedną najlepszych książek, mi najbardziej podobał się Kosogłos a wam która część?

Moja opinia -> http://lifein-theshadow.blogspot.com/2014/07/recenzja-ksiazki-pt-kosogos.html

Ojej c:
fajnie, że będę mogła mieć taki stragan. Cieszę się c:

 Ja też się cieszę, że się cieszysz ^^
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 21:47:39
Mój spis przedmiotów zapewne będę go jeszcze uzupełniać.

Czółki meduz -10 srebrnych monet.
 Ramiona meduz są zabójczą bronią nawet po odcięci
 mogą służyć jako składnik do trucizn lub trucizna sama w sobie.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Pióra rybołowa-10 srebrnych monet.
 Te wodo odporne pióra służą jako pomoc przy nurkowaniu.
 Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Szkarłatna woda- 7 srebrnych monet.
 Krew ryb po wypiciu powoduje 10 minutowe zamianę płuc
 na skrzela. Niektórzy mówią również że przynoszą szczęście
 w czasie połowów.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Pajęcza sieć-  20 srebrnych monet
 W indiańskich legendach na sieci pająka połączonej z gliną
 przyniesiono kawałek słońca. Jedyna pewną prawdą w tej
 legendzie jest to że pajęcza nić jest odporna na ogień w
 raz z tym który się nią owianie.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz. 
Sierść białego tygrysa-25 srebrnych monet.
 Sierść ta przyłożona do ukąszenia lub zatrucia
 powoduje ulgę i neutralizuje truciznę.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Łuska ognistego wiwerna- 25 srebrnych monet
 Łuska w. jest z reguły nie do zdobycia dla zwykłej istoty
 jedynie nieliczni wiedzą gdzie wiwerny zrzucają łuski.
 Łuska ta świeci w ciemności i czyni swego właściciela
 odpornym na ogień.
 Możliwość użycia: Bo obronie właściciela przed ogniem niszczy się,
 może świecić w nieskończoność.
Łuska czarnego wiwierna- 25 srebrnych monet.
 Ugryzienia są  2 razy silniejsze podczas jednej walki.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Pióro białej wrony- 30 srebrnych monet.
 Po przyłożeniu leczy śmiertelne rany, automatycznie
 leczy również swego wściela.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Róg jelenia- 15 srebrnych monet.
 Wyostrza słuch o 15 %. Nie boją się nas wszelkiego rodzaju rogacze.
 Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Bawole kopyto- 11 srebrnych monet.
  Z reguły przedmiot ozdobny lecz dobry szewc może stworzyć z
  nich buty nie zapadające się w błocie.
Ogon geparda- 15 srebrnych monet
  Zwiększa prędkość dwukrotnie.
 Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Motyle skrzydła-10 srebrnych monet.
  Pozwala zmienić kolor sierści lub włosów.
 Możliwość użycia: jedyna sztuka jeden raz.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 21:50:22
 Według Amber jestem bawołem. Czy zamierzasz mi odcinać kopyta?
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 21:53:15
Hmm zastanowię się nad tym
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 21:57:53
 Poważnie? O.O
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 22:00:22
Na razie mam siostrę hasającą po słońcu i zastawiającą się czy ośmiornica jest zielona czy niebieska więc odpowiedz na to pytanie trochę zajmie   
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Lilith w Lipiec 27, 2014, 22:01:17
hmm.. raczej bardziej zielonkawa niż niebieska :I
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 22:04:04
To jak pójdziesz na słońce to jej przy okazji to powiedz
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 27, 2014, 22:04:38
 Ciekawe.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 22:05:33
Co? ośmiornice czy kisiel
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Lilith w Lipiec 27, 2014, 22:06:09
kisel :I
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 27, 2014, 22:07:11
Tak on z pewnością jest ciekawszy niż zielona ośmiornica
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 28, 2014, 12:20:21
Ja wole budyn :I
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 28, 2014, 12:26:30
Felmmy też zawsze się nim opycha no chyba że jest naruto to na jakiś czas przestaje ale później znowu się obżera :/
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 28, 2014, 12:32:11
Zmus Felmmy, aby sie zarejestrowala. Musze ja poznac.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Watriss w Lipiec 28, 2014, 12:38:53
Ale ona hasa bo słońcu i wraca 31 a znów wyjedzą 2 ale może tam będzie miała neta jak nie to ją zabije.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Gvilith w Lipiec 30, 2014, 17:21:28
Według Amber jestem bawołem. Czy zamierzasz mi odcinać kopyta?
Czy bawoły można doić?


A Gvi mogłaby sprzedawać... Ogony? Rumianki? ._. Jest zbyt ciotowata żeby cokolwiek upolować...
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Lipiec 30, 2014, 21:24:36
 Zrobię jakąś konkretniejszą listę i wywalę ją gdzieś. Wtedy sobie coś wybierzesz.
Tytuł: Odp: Do Włóczęg
Wiadomość wysłana przez: Evora w Sierpień 07, 2014, 12:39:01
 Macie liste

-eliksiry,
-przedmioty magiczne,
-sprzęt AGD (tylko bez komputerów i telewizorów)
-jakieś mydełka, pachnidła
-herbatki
-mięsko,
-broń biała,
-trutki,
-płyny do mycia zmywarek,
-mąkę, jajka, mleko, cukier,
-ubranka
-garnki, patelnie

 Jak na razie tyle wymyśliłam. Jak coś to będę dopisywać.