31
Regulamin / Odp: Regulamin walk
« dnia: Październik 12, 2014, 22:35:44 »
Nie chcę mi się nawet odpisywać na tego kmiota, którego napisałaś wyżej. Do Ciebie i tak nic nie dociera. Boże, co za tępy beton z Ciebie.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
No tak, bo tu jest tak mega uroczo, że nikt nie może odejść. Ciebie nic tu nie trzyma, ja tym bardziej.
Regulamin by Krucjusz i Emiliusz."Przy walkach grupowych można wykonać dwa ataki z jednej strony," Z jednej strony?
1. W jednym poście można wykonać tylko jeden ruch. Należy także dać drugiej osobie czas na reakcje, czyli nie możesz napisać " Skoczył, złapał za łapę i cośtam cośtam ".
2. Nie można pisać dwóch postów pod rząd.
3. Nie można pomagać sobie multikontami.
4. Pojedynek nie musi być 1 vs 1. Może być nawet 10 vs 1.
5. Przy walkach grupowych można wykonać dwa ataki z jednej strony, po czym czekamy na reakcje przeciwników.
6. Zwracaj uwagę na otoczenie podczas walki, np. nie możesz rzucić w kogoś piaskiem jeśli nie ma go dookoła.
7. Zwracaj uwagę na statystyki.
a) Nie możesz zrzucić z siebie dwa razy silniejszej postaci.
b) Nie możesz walczyć długo nie męcząc się, jeśli masz małą wytrzymałość.
c) Jeżeli jesteś poważnie ranny to twoje statystyki bardzo spadają. Jeżeli np. ktoś skręcił ci łapę to nie możesz robić jakiś mega akrobacji.
d) Jeżeli przeciwnik ma większą od Ciebie wytrzymałość to nie zginie tak szybko w porównaniu z Tobą.
e) Zwracaj uwagę na szybkość przeciwnika. Im przeciwnik szybszy tym ciężej jest Ci zrobić unik.
f) Od szybkości zależy również, szybkość zadawania ataków magicznych.
g) Od zręczności nie zleży możliwa ilość wykonywanych przez ciebie uników. Liczba uników zelży od posiadanych przez Ciebie gwiazdek(kwadraty na d avatarem).
h) Od zręczności zależy szybkość z jaką się przemieszczamy, jaką mamy zwrotność oraz dzięki zręczności możemy wykonywać jakieś akrobacje.
i) Przy wykonywaniu akrobacji proszę zwracać uwagę na prawa fizyki.
j) Inteligencja ma wpływ na siłę oraz zasięg ataków magicznych.
k) Podczas walki nie można ciągle używać ataków magicznych, gdyż wtedy robi się to nudne.
l) Od siły woli zależy z jaką szybkością zmieniamy postać. Im jej mniej to nie możemy się przemienić tak "hej-siup".
m) Jeżeli cudza postać ma niskie statystyki we wzroku, słuchu i węchu, to możemy przeprowadzić skuteczny atak z zaskoczenia, w takim momencie nie możemy zrobić uniku.
n) Jeżeli mamy słaby wzrok i stoimy daleko od przeciwnika, a ten wykona jakiś atak obszarowy, to nie możemy zrobić uniku.
8. Jeżeli przeciwnikowi skończą się uniki, możemy z nim dalej walczyć albo go oszołomić.
9. Przed zakończeniem walki oszołomionego przeciwnika możemy związać i uprowadzić.
10. Walka kończy się dopiero, gdy jeden z przeciwników opuści teren, na którym odbywała się walka.