Ogólne > Regulamin

Regulamin walk

(1/7) > >>

Evora:
Regulamin by Krucjusz i Emiliusz.

1. W jednym poście można wykonać tylko jeden ruch. Należy także dać drugiej osobie czas na reakcje, czyli nie możesz napisać " Skoczył, złapał za łapę i cośtam cośtam ".

2. Nie można pisać dwóch postów pod rząd.

3. Nie można pomagać sobie multikontami.

4. Pojedynek nie musi być 1 vs 1. Może być nawet 10 vs 1.

5. Zwracaj uwagę na otoczenie podczas walki, np. nie możesz rzucić w kogoś piaskiem jeśli nie ma go dookoła.

6. Zwracaj uwagę na statystyki.
a) Nie możesz zrzucić z siebie dwa razy silniejszej postaci.
b) Nie możesz walczyć długo nie męcząc się, jeśli masz małą wytrzymałość.
c) Jeżeli jesteś poważnie ranny to twoje statystyki bardzo spadają. Jeżeli np. ktoś skręcił ci łapę to nie możesz robić jakiś mega akrobacji.
d) Jeżeli przeciwnik ma większą od Ciebie wytrzymałość to nie zginie tak szybko w porównaniu z Tobą.
e) Zwracaj uwagę na szybkość przeciwnika. Im przeciwnik szybszy tym ciężej jest Ci zrobić unik.
f) Twoje uniki będą mniej sukcesywne, jeżeli masz niską zręczność. Bez niej nie możesz także daleko skakać.
g) Od inteligencji zależy szybkość reakcji oraz siła ataków magicznych.
h) Od siły woli zależy to, jak szybko jesteś w stanie zmieniać się z człowieka w wilka i na odwrót. Z niską siłą woli nie możesz również wykonywać wielu ataków magicznych bez odpoczynku. Jeżeli się za bardzo przeforsujesz, możesz stracić przytomność lub zasłabnąć.
i) Słaby wzrok, słuch i węch mogą czasami wpłynąć na twoją postać podczas walki. Np. jeżeli twoja postać ma słaby wzrok a walka odbywa się w nocy, może mieć problemy z zauważeniem przeciwnika, więc będzie musiała polegać na słuchu.

7. Warto by było, gdyby walka odbywała się pod okiem Admina lub Moderatora. Jeżeli nie chce ci się czekać to możesz walczyć, jednak jeżeli ktoś z walczących złamie regulamin a reszta nie zwróci na to uwagi, możliwe, że cały fragment fabuły trzeba będzie kasować.

8. Przegrywasz? Trudno, lepiej, żebyś się z tym pogodził, niż wymyślał jakieś nienaturalne sposoby na zwycięstwo. Nie zawsze ty musisz wygrać.

9. Zwracaj uwagę na charakter twojej postaci. Jeżeli ustaliłeś, że twoja postać jest zawsze łagodna i nieśmiała, to nie może nagle podczas walki zmienić się w jakiegoś dziwnego brutalnego psychopatę. No chyba, że tak zostało ustalone w karcie postaci.

10. Zabić drugą postać możesz tylko i wyłącznie jeśli jej właściciel się zgadza.

11. Walka kończy się w chwili, kiedy któryś z walczących się podda, straci przytomność lub umrze.

Watriss:
Nie podoba mi się punk 6. I oco chodzi z gwiazdką?

Amber:
To nie jest koncert zyczen, ale jak chcesz to z przyjemnoscia moge zabic Twa postac. Gwiazdki. Masz  ad avatarem.

Watriss:
Myślałam żeby zabić Mordreda a teraz nie mogę... Choć gdyby głębiej pomyśleć to jesteśmy teraz niemal nieśmiertelni

Amber:
Predzej on zabilby Ciebie, ale to szczegol.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej